31 Ekim 2011

Müge Hüner Pasta Kursu

    Uzun bir aradan sonra sonunda yazma fırsatı buldum. Ama çok güzel tariflerle geldim. Tabiiii bir de sevgili Müge Hüner'in pasta kursuna katıldım ve inanılmaz eğlenceli bir gün geçirdim diyebilirim. Deşarj olmak ve yeni bir şeyler öğrenmek isteyen herkesin mutlaka ellerinin o renkli, yumuşak, güzel kokan hamurlara değmesini şiddetle tavsiye ediyorum. Benim ilk şeker hamuru pastam bu oldu. Nasıl bir tema yapalım diye konuşurken Müge Hanım ''kişiliksiz bir pasta olsun'' dedi :))) Her şeyden biraz olsun içinde istedik. Balonlar, uğur böcekleri, baby shower temaları, fiyonklar, çiçekler... Henüz yeni öğrenmeye başladığım için yapabileceğim değişik dekoratif şekilleri öğrenmeye ve uygulamaya çalıştım bu pastada. Her ne kadar kişiliksiz desekte üzerinde ki süslerden de anlayacağınız üzere baby shower temalı bir pasta çıktı ortaya. Benim için paha biçilemez bir pasta oldu. Ben ne kadar anlatsam da yaşamayan bunu hiç bir zaman anlayamayacak. :)))) Ortaya çıkan eseri görüce Müge Hanımın'ın boynuna sarılır bir şekilde buldum kendimi :)) Kendisine çok ama çoooook teşekkür ediyorum.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...