28 Ocak 2012

ORMAN MEYVELİ PASTA


    Bu hafta eşimin ay çöreğini çok beğenmesi üzerine tekrardan yaptım. Bu sefer yaptığımda içini daha bol koyup üzerine de file badem koydum. Ve görüntüsü daha bir güzel oldu bence. Yaptıkça daha güzel şekil vermeye başlıyorsunuz.


     Görmüş olduğunuz pastada eltimin yakın zamanda doğum yapacak kız kardeşi için hazırlandı. Pandispanyası sade olarak 24 cm lik kalıpta pişirildi ve 3 eşit parçaya bölündü. Benim daha önce yaptığım pandispanya tarifinin aynısı. İçi kremasını sade vanilyalı pastacı kremasından hazırladım. İçine bol frambuaz ve file badem koydum. Dışını da 2 paket Dr. Oetker'in orman meyveli kreması ile (1 paketi 1su bardağından 1 parmak eksik süt ile hazırladım) sıvadım ve süsledim. Üstüne beyaz çikolata rendesi serptim. Ve resimde görüldüğü gibi bol frambuaz :)) Frambuazların üstüne Dr. Oetker'in sade tart jölesini hazırlayıp döktüm.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...