11 Haziran 2012

PASTALARRRR...

Artık pasta konusunda kendimi piştim varsayıyorum. :)) Bundan sonra vereceğim pastalarda tarif vermeyeceğim. Çünkü daha önce verdiğim tarifler ile aynı. Pandispanyanın büyüklüğüne göre malzeme miktarları ile ounuyorum. Ve mevsimine göre meyve kullanıyorum. Eğer sizlerde yapmak isterseniz bana sorularınız olur ise sorabilirsiniz. Severek yanıtlayacağımdan emin olabilirsiniz :))) Süslemesi de o anki psikoljime bağlı tümüyle. Görselleri paylaşacağım artık. Kekini damak tadınıza göre değişik aromalar ile de tatlandırabilirsiniz. Limon kabuğu veya portakal kabuğı gibi... Kremaların içinede aynı şekilde kullanabilirsiniz. Ben size ana tarifleri vaerdim gerisi sizin hayal gücü ve damak tadınıza bakar.... :)






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...